Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača (3)

Na osnovu člana 21.stav.1(c),člana 64. stav 1. (b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama, Odluke o odobrenju i provođenju postupka javne nabavke broj 25/16 od 26.02.2016.godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj 01-1-5218/16-9 od 12.01.2017.godine, nakon provedenog pregovaračkog postupku javne nabavke usluge instaliranja i održavanja aplikacije za administrativno-finansijsko poslovanje,ugovorni organ donosi


ОDLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača


Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 01-1-5218/16-9 od 12.01.2016.godine i ugovor za javnu nabavku usluge instaliranja i održavanja aplikacije za administrativno-finansijsko poslovanje, dodjeljuje se ponuđaču “Dalia”d.o.o” Tuzla kao najbolje ocijenjenom  ponuđaču, koji je za izvršenje navedene  usluge ponudio cijenu u  iznosu od 24.000,00 KM.


Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču “Dalia” d.o.o. Tuzla , po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.


Član 3.
Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje  Ekonomsko finansijska služba ugovornog organa.


Član 4.
Оva odluka objavit će se na web-stranici  www.kbmostar.ba , istovremeno s upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.


Član 5.
Оva odluka stupa na snagu danom donošenja.


Оbrazloženje


Postupak  javne nabavke  pokrenut je na osnovu Odluke  o odobrenju i provođenju postupka javne nabavke broj 25/16 od 26.02.2016.godine. Јavna nabavka је provedena primjenom pregovaračkog postupka bez objave obavještenja u skladu sa čl.21.stav 1(c )  obzirom da se radi o aplikaciji za čiju implementaciju i održavanje autorska prava posjeduje ponuđač “Dalia”d.o.o.Tuzla (zaštita ekskluzivnih prava). Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а  je 24.000,00 КМ.
Komisija za provođenje postupka javne nabavke imenovana je Rješenjem direktora broj 01-1-5218/16-1 od 19.12.2016.godine. Postupak je proveden u III faze.
Provođenje pregovaračkog postupka bez objave obavještenja istaknuto je na web stranici ugovornog organa uz istovremeno upućivanje poziva za dostavljanje zahtjeva za učešće ponuđaču “Dalia” d.o.o. Tuzla. Nakon provedene faze predkvalifikacije u kojoj je utvrđeno da je ponuđač “Dalia”d.o.o.Tuzla. jedini dostavio zahtjev za učešće ,te da ispunjava kvalifikacijske uslove u pogledu lične sposobnosti, sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti,ekonomske i finanasijske sposobnosti,kao i profesionalne i tehničke sposobnosti upućen mu je  poziv za dostavljanje početnih ponuda i vođenje pregovora. Komisija je nakon roka za dostavljanje početnih ponuda pristupila otvaranju i analizi pristigle ponude ponuđača  Dalia d.o.o.Tuzla i konstatovala da ista ispunjava uslove tražene od strane ugovornog organa i ista je ocijenjena je kao prihvatljiva ponuda, a što je bio i osnov za vođenje pregovora sa ponuđačem o pravnim, ekonomskim  tehničkim aspektima ponude.Pregovori su izvršeni 22.12.2016.godine,a ispred ponuđača pregovorima je prisustvovao Milošić Berislav.Tokom pregovora komisija je detaljno upoznala ponuđača sa zahtjevima ugovornog organa  u cilju postizanja najpovoljnijih elemenata ugovora vezanog za predmet nabavke.Kriterij za odabir ponuđača je najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude.Nakon izvršenih pregovora ponuđač je pozvan da dostavi svoju konačnu ponudu.Rok za dostavljanje konačnih ponuda je 12.01.2017.godine.Komisija je nakon otvaranja i analize konačne ponude konstatovala da ponuđač Dalia d.o.o.Tuzla, koji jedini posjeduje autorska prava za uvođenje i održavanje aplikacije za administrativno –finansijsko poslovanje, koja je predmet ove nabavke, ispunjava uslove tražene u zahtjevu za dostavljanje konačnih ponuda.Komisija je donijala jednoglasan zaključak i dala preporuku ugovornom organu da se ugovor o implementaciji i servisiranju aplikacije  dodijeli ponuđaču  “Dalia “d.o.o.Tuzla  sa cijenom u iznosu od 24.000,00 KM bez PDV-a. U postupku ocijene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku. Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. S obzirom  na navedeno,a  primjenom odredbi navedenim u preambuli, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.


UPUTSTVO  O PRAVNOM LIJEKU:


Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke  protiv оve odluke može izjaviti žalbu  ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana оd dana prijema ove odluke.