Na osnovu člana 64. stav (1) tačka a, člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama, Odluke o pokretanju postupka javne nabavke br. 29/17 od 27.02.2018 godine i Preporuke Komisije za javnu nabavku broj: 01-1-409/18-01 od 09.02.2018 godine, u postupku javne nabavke usluge revizije finansijskih izvještaja za period od 01.01.2017-31.12.2017 godine , direktor donosi
ОDLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 01-1-409/18-01 od 09.02.2018 godine i ugovor za javnu nabavku usluge revizije finansijskih izvještaja za period od 01.01.2017-31.12.2017 godine , dodjeljuje se ponuđaču „ Respekt “ d.o.o Tuzla , kao najbolje ocijenjenom ponuđaču, koji je dobio najvisi broj bodova (96,7 ) i ponudio je cijenu ponude 8.000,00KM bez PDV-a sa rokom plaćanja 60 dana i dinamički plan izvršenja usluge 1 dan
Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču “Respekt ”d.o.o Tuzla , po proteku roka od 15 dana, računajući od dana kada je ponuđač оbaviješten о izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za izvršenje оve odluke zadužuje se i ovlašćuje Ekonomsko finansijska služba.
Član 4.
Оva odluka objavit će se na web-stranici www.kbmostar.ba, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Оva odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Оbrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Оdlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 29/17 od 27.02.2017 godine. Јavna nabavka је provedena putem konkurentskog postupka za dostavu ponuda sa objavom na portalu javnih nabavki. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-а je 8.000,00КМ. Оbavijest o nabavci broj: br.40-7-2-6-3-6/18 od poslana je na objavu dana 25.01.2018 godine, а objavljena је na Portalu javnih nabavki dana 25.01.2018 godine. Nakon objave obavještenja na portalu Javnih nabavki dana 25.01.2018 god., ponuđači su preuzeli tendersku dokumentaciju sa portala javnih nabavki. Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom direktora broj: 01-1-409/18 od 25.01.2018 godine. Komisija za javnu nabavku je blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje i оcjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno sljedeće:
- da su pristigle 3 ponude.
- da je blagovremeno zaprimljeno 3 ponude i to ponuđača kako slijedi:
| Naziv / ime ponuđača | Ponuđena cijena |
| „Recom “ d.o.o Mostar | 8.000,00KM,rok plaćanja 60 dana, rok izvršenja usluge 10 dana |
| „Respekt“ d.o.o Tuzla | 8.000,00 KM , rok plaćanja 60 dana, rok izvršenja usluge 1 dan |
| „Grant Thornton“ d.o.o Banja Luka | 8.000,00 KM, rok plaćanja 90 dana, rok izvršenja usluge 3 dana |
- da su neblagovremeno zaprimljene 0 ponude.
U postupku ocjene provedenog postupka, ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku. Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač„Respekt ”d.o.o Tuzla dostavio najpovoljniju ponudu prema kriteriju ekonomski najpovoljnija ponuda. S obzirom na navedeno,a primjenom čl. 64, stav (1) tač.a. Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu odluke.
UPUTSTVO O PRAVNOM LIJEKU:
Ponuđač koji je učestvovao u postupku javne nabavke protiv оve odluke može izjaviti žalbu ugovornom organu, najkasnije u roku od 10 (deset ) dana оd dana prijema ove odluke.


