ОDLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača kancelarijskog i ostalog materijala

Na temelju člana 64. stav (1) tacka  a, clana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala i ostalog materijala  za potrebe KB "Dr Safet Mujić" Mostar i na osnovu Plana o javnim nabavkama  KB " Dr. Safet Mujić " Mostar za 2017 godinu, direktor  KB donosi


ODLUKU o izboru najpovoljnijeg ponudaca


Član 1.
Prihvata se Zapisnik o ocjeni ponuda  Komisije za javne nabavke, broj: 01-1-35/18 od 24.01.2018 godine i ugovor za javnu nabavku kancelarijskog materijala i ostalog materijala za potrebe  KB "Dr Safet Mujić''Mostar i dodjeljuje se ponuđaču ..IC  štamparija" d.o.o  Mostar, ponuda broj: 12-P /18,  od 12.01..2018  godine, koji je ponudio  20.551,18KM bez uključenog PDV-a kao najbolje ocijenjenom ponuđaču,


Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavci dostavit  će se na potpis izabranom  ponuđaču  " IC štamparija" d.o.o Mostar,  po proteku roka od 10 dana, računajući  od dana kada je ponuđač  obavijesten o izboru najpovoljnije  ponude.


Član 3.
Za izvršenje  ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Ekonomsko finansijska služba.


Član 4.
Ova odluka objavit će se na web-stranici www.kbmostar.ba,  istovremeno  s upućivanjern ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona 0 javnim nabavkama.


Član 5.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku  javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.


Obrazloženje


Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju  postupka  javne nabavke broj: 10 /17   od 27.02.2017  godine. Javna nabavka je provedena  putem konkurentskog   postupka   za dostavu ponuda. Procijenjena  vrijednost  javne nabavke bez POV-a do  32.000,00 KM. Obavijest o nabavki broj: 40-7-1-2-3-2/18   poslata je na objavu dana  05.01.2018 godine, a objavljena je na Portalu javnih nabavki dana  05.01.2018 godine. Komisija za javnu nabavku imenovana  je Odlukom broj: 01-1-35/18 od  05.01.2018  godine. Komisija za javnu nabavku  dostavila je dana 15.01.2018  godine zapisnik sa otvaranja  ponude broj: 01-01-35/18  , zapisnik o ocjeni ponuda  01-01-35/18 od 24.01.2018  u postupku  javne nabavke kancelarijskog materijala i ostalog  materijala za KB "Dr Safet Mujić" Mostar. U postupku  po zapisniku sa otvaranja  ponuda je utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponude i ocjenu prispjele  ponude, o čemu je sačinila odgovarajuće  zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

  • da su   pristigle  3   ponude.
  • da je  blagovremeno  zaprimljeno 3 ponude.
  • da su  za kvalifikaciju ispravne  2 ponude,  neispravna   1 ( jedna)  ponuda.

Ponuda ponuponuđača "Defter" d.o.o Sarajevo se odbacuje na osnovu člana. 68. stav 1 zakona o Javnim  nabavkama  iz razloga  jer navedeni  ponuđač  nije dostavio  potpune  dokaze tražene Tenderskom  dokumentacijom. U postupku  donošenja  ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno,  izvršila ocjenu kvalificiranosti  ponuđača, te ocjenu prispjelih  ponuda, shodno kriterijima  iz Tenderske  dokumentacije. Naime, u postupku  je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila  te da je izbor najpovoljnijeg  ponuđača  izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama,  podzakonskim aktima, internim  aktima i tenderskom   dokumentacijom. Uvidom u priloženu  dokumentaciju,  nesporno  je da je izabrani  ponuđač najbolje ocijenjen zbog:

 

Naziv / ime ponuđača Ponuđena cijena
"IC štamparija" doo Mostar 20.551,18KM

 

Iz navedenog  razloga, primjenom Člana 64, stav (1) tačka a Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu.


UPUTSTVO 0 PRAVNOM LIJEKU:


Protiv ove odluke može ce izjaviti falba, najkasnije  u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.